fin helg, nuu är mina fötter blöta och fryser


tja, kom hem för en stund sen sovit hos moa sen igår jätte mysigt var det snacka och såg på film hos henne ! men innan det var vi i lambo och käka hos hennes morbror med hennes familj och så, mycket trevligt&mysigt sen stack vi till johannelund en snabbis och träffa danne och robin haha sen så åkte vi till mslätt efter en stund och såg film och så. såg om en av filmerna 2 gånger tror jag? men somna i halva båda gångerna haha fint.

idag så har vi i alla fall , bara käkat chips och slappt sen vid 6 hade vi fixat oss och fräshat till oss lite drog till stan träffa sofia och mathilda och fikade&prat i några timmar ,mysigt! sen till mslätt igen och nu är jag hemma.
gick i klackskorna som jag köpte i fredags (dem på bild) i alla fall så är mina fötter sådär kalla och blöta just nu efter dem, sweet...

ahjah nu ska jag ta en dusch ,sen får vi se vad det blir. imorgon ska jag till mina kära kusiner i rimforsa och fira min farbror och faster !:)

peyyyzzz babes


  0 kommentarer på "fin helg, nuu är mina fötter blöta och fryser"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin