galeN kväll igår ..







lite bilder från kvällen igår, snodde dem av moa heheh hade inga sorry !:*

i alla fall drog till ica i mslätt och mötte jenny där köpte lite grejer , sen till moa och käk och folk. sen sing star och annat kul och flum med alla tjejer och hjalmar hela kvällen. gal1 och mysigt, med många skratt och tårar ! haha , måste göras om snart tycker jag !  älskar er brudar !
funderar på att ha en "inflyttnings" fest i mitt nya stora rum , snart.. haha skulle ju najjs ;) 
men nu ska jag sova ännu mera trött som f*n från igår och min röst är helt ööhhh... så ni får ha det så bra så skriver jag mera sen eller något :*

pecccy and love babes


  0 kommentarer på "galeN kväll igår .."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin