har bloggtorka?


ååw vad jag vill ha ben & jerrys nu !:(
yaaao, har verkligen ingen ork att blogga just nu och ingen tid heller.
men klassresan var helt enkelt bäst!  hur mysig och bra som helst , med bus,bastu,och andara små mysiga och roliga grejer... ;)
vart hemma idag i alla fall , fick fking astmafall i morse så fick va hemma då... bättre nu så blir skola imorgon! sitter här och snackar med lilla mongo adam ,ganska sååådärt normala? mjo...
nu ska jag ta och dusha ,ses har det puss !:*

finns folk som verkligen är för gulliga,
bryr sig fast dem inte vet ett skit,
lägger hela dems enrgie på ens liv,
ganska sweet eller hur?
och ganska roligt, får mig att le och tänka...
wtf you care ? patiska fjolla ! awi, puss !:*
ni är bara avensjuka? jo jag vet! ni känner inte mig? inte ett skit..
sluta bry er? jo tack ! plz.. ni laggar sönder mitt liv snart? fking stakers aso... haha sweetis !:*


  2 kommentarer på "har bloggtorka?"

Postet av: Inte Adam
Liten... har hört att adam är ganska stor och att han är Grym och hela paket...
2010-10-11, 19:40:19
Postet av: Neha
oh glass:D
2010-10-16, 12:01:46
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin