rasism


det här är något jag verkligen inte tål, det är lågt och äckligt !

folk dömer folk för dens hudfärg?
vafan spelar det för roll?
jag skulle ju för fan va samma person för att jag var tex afrikan/turk/fransk tex,
jag blir inte annurlunda person , för att jag har annan hudfärg..
jag blir inte som en del rasister säger  " att alla utläningar är dumma i huvudet och kan dra hem till sitt land " man bara sure en del fall så är det rätt , men då kan ju för fan dem jävla svennarna som också är dumma i huvudet som mördar/våldtar eller något i den stilen också dra härifrån?
en del jag känner, säger att dem hatar alla utlänska? men bara för dem tycker en är dum i huvudet är ju inte alla det. dem hatar ju inte alla svenskar för dem tycker att en är dum i huvudet?
men om man tänker tvärtom, för dem är vi utlänska ?
så då är ju alla det..
för om jag är bara i danmark som är nära sverige så är jag ju utomlands , alltså utlänsk /från annat land/ turist eller vad man ska säga?
så jag har aldrig , och kommer aldrig fatta ..

vad fan spelar hudfärgen för roll?

jag var sååå jävla arg på sverigedemokraterna , jag vart arg och less..
less på att det finns såna människor..
jag vart så jävla arg för några dagar sen när man fick höra om skottlosningen i malmö,
gå och mörda nästan bara utlänska? vafan är problemt på personen ?
nu ska jag i alla fall sova, lunga ner mig och imorgon blir det att träffa nära och kära släkten.

förlåt för folk som bli upprörda eller något för texten, men det är min åsikt. och inte på några håll rasiskt, utan tvärtom, jag är imot det.


  0 kommentarer på "rasism"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin