små söta busringare & sims 2


sitter och kollar lite på idol och sen snackar lite med folk , snacka nyss med ****** i tele sen innan det ringde ngra små söta busringare :')  åhh det är alltid lika gulligt ju? elle hur?;) HAHAHAH...
har i alla fall varit lite nördig idag och spelat the sims 2 , hehe ft kul är det ! sen senare ska jag se bad boys 2 på 3;an tror jag att det va? haha älskar'n !  sen imorgon blir det fix, pepp och lite sen fieest hos moa det gillar vi :* men ska forsätta se på idol och snacka med lite foolk.

peccy and love babes

jag är osäker, för jag helt ärligt inte..


  0 kommentarer på "små söta busringare & sims 2"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin