julstök och fin fix


Hej, skulle slängt in ett inlägg imorse innan jag åkte in till tornby men det gick inte..  så får bli ett nu :)
Har haft fullt upp hela dagen, handlat julklappar, slagit in julklappar, städat, hjälpt mammsen, ätit knäck och nu är det lite "skönhets" fix för morgon dagen. Testar sminkningar, fixar naglarna, brun utan sol, ska även snart ta ett långt bad samt ett fotbad för mina fina fötter... hehe ;)
Ska ha lite julmys med familja nu på kvällen. Fan vad dålig jag har blivit på blogga, sorry babes , ska bättras efter jul! Nu ska jag fixa mina naglar , puss, ha en fin kväll innan jul.

  0 kommentarer på "julstök och fin fix"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin