sitter med inpacknings färg


Hallå där snyggingar! Bloggade inte igår hehe, men sov hos tildisen och sen träna vi lite hockey/skridskor, samma på schemmat imorgon också. Så tummen upp på den!
Idag var det världens längsta, tröttaste, jobbigaste dagen i skolan någonsin tror jag nog.. så trött att det inte ens existerade.. somnade faktiskt i lois knä hihi. Sen hem till mathilda chilla där en stund, sen tåget hem och äta och inte göra något. Nu sitter jag här med inpacknings färg i håret, som jag måste sköja ur nu om jag inte ska bli svartis ;)
Men vi hörs sen, puss!

  0 kommentarer på "sitter med inpacknings färg"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin