tågbiljett och ögonfransförläning

Hej! Hoppas att alla hade en fin och trevlig julafton igår, för det hade jag! Dock så ska jag fira jul idag och imorgon också, så går det när man har stor släkt och folk jobbar ;)
Fick jätte fina presenter igår, mest pengar, konstert biljett till eric, kläder, nagelack, godis, en fin tavla (eller vad man ska säga) som man kan lägga saker i från thailand och den passar perfekt till mitt rum! :)
Men nu ska jag fixa iording mig för nästa julfriande.
'
Just nu sitter jag i alla fall och kollar på tågbiljett till nyår, hoppas på att de blir något, ska beställa nu i alla fall tänkte jag... eller när mamma har vaknat då :) Sen ska jag ringa och beställa ögonfransförläning tänkte jag, så jag får fina och långa fransar. Men vi hörs senare, ha en bra dag! Det är ju jul idag också;)
'
Någon mer som ska fira jul idag? Eller firar ni med hela släkten på julafton? :)

  0 kommentarer på "tågbiljett och ögonfransförläning"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin