vi är inte såna i slutet som får varandra

Hey babes! Snacka nyss klart med tildisen i telefon, planerade lite om lördag och pratade på som små tanter haha :)
Nu ska jag nog sätta på en film och sedan sova, trött.. har varit julfirande hela 3 dagar :( Nöjd med alla julklappar och tror alla vart nöjda över de fick av mig ;) Vart 3 fina dagar med släkt och familj. Imorgon ska jag träffa brudarna för shopping, sen skulle mathilda och jag kanske dra i väg för åka skridskor.. hehe.
'
Ska åka hem skaplit i alla fall, för ska ju packa till göteborg på onsdag med mamma och pappa för att kolla på alex som ska vara med i norden cupen. Fast ska ju gå på stan mycket eftersom de är mellandags rea +göteborg är en av mina favorit städer att shoppa i ;) Och äta sushi på favorit stället, hotell frukost... låter helt okej för mig :)
lite bilder från förra vintern ;) - tider det!

  0 kommentarer på "vi är inte såna i slutet som får varandra"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin