allting är inte alltid så vackert mina läsare.

inte bloggat, men tjja haft lite för mig så inte haft tiden till sånt;) konstigt nog har jag glömt bort vad jag har gjort, vad det är för dag och grejer. men hade det super trevligt och mysigt med min kära vän Mathilda igår. kommer bilder senare !:) idag så har jag inte haft så mycket för mig, mathilda och jag vakna ganska så tidigt så käka vi sen så såg vi på massa film, eva och adam! haha söta vi är!  sen så har jag packat och grejer tills imorgon , åker ju till säfsen , åh härligt! ska bara vara där över dagen dock, men åker dit med massa trevliga brudar och pojkar! så få hoppas att jag inte bryter några ben eller så också ;) haha ! men ni får ha en trevlig kväll, ska fixa det sista och ta mig en dusch, sen ska jag krypa ner i sängen och sova så jag orkar upp 5 imorgon .. fyfan!

  0 kommentarer på "allting är inte alltid så vackert mina läsare."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin