dagens klädval




Hej alla snyggingar! Allt bra? :) Idag så har jag bara slappat och myst med min kära syster. Nyss packat klart och fixat mig en liten snabbis, drar mig till staden för träffa Mathilda. Vi ska handla lite grejer till imorgon !! ;) Blir fest hos jenny då, hennes "födelsedags fest" lite sådär sen. Så blir grymt, med alla dem bästa brudarna !
Men nu ska jag åka, så vi kanske hörs ikväll, puss !

  1 kommentarer på "dagens klädval"

Postet av: Ullis
vart har du köpt den gröna koftan? sjukt snygg ju :)
2011-07-19, 21:54:01

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin