Hej sötnosar! Förlåt att jag inte bloggade...

Hej sötnosar! Förlåt att jag inte bloggade mer sen men min syster har slarvat bort lösenordet till internet här på campingen :( så ska hämta ett nytt imorgon tror jag! Annars får det bli massor av mobilbloggning! ;) Min dag var ganska kass idag, eller den var ju bra fick lite nya grejer och så träffa lite gammalt folk man inte träffat på länge. Men jag var inte på bra humör från morgon till senare mot kvällen, snacka med lite olika människor så vart lite bättre! Sen så smsa en konstig sak, sen så smsa snyggingen haha som trodde att jag hade rymt hemifrån? Haha lite kul de där! :D Gått omkring på campingen, och Mathilda ? Kan säga att nu har det kommit mera snyggingar! Inte bara småbarn och gamlingar nu;) Du skulle se granne... Aja imorgon ska vi käka middag med farmor och farfar, Eskil (gammel morfar) samt två Cato släktingar! Trevligt :D puss, hörs snart


  0 kommentarer på "Hej sötnosar! Förlåt att jag inte bloggade..."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin