min axel är svullen, jag är handikap


Bjuder på en super charmig bild från Göteborg härom helgen !

Hej! Ska snart se The Killing på 4an som jag har följt sen det börja. Det är en kriminall serie från danmark, som även sveriges snygging och otroligt bra skådespelare Joel Kinnaman! :) Rekomenderar det starkt !
Förövrigt har jag kollat på tv, gått runt i mina nya älskade skor. Helt super kär i en utav dem!!
Sen så har min axel bara blivit värre sen igår, så nu är den svullen och kan knappt röra armen :( aja, lever gör jag ju! Nu ska jag ta fram lite gott sen blir det The Killing ;)

Sen vill jag bara säga till Lucas, du får bli bra snart! Vi är oroliga för dig ska du veta & tänker på dig. Hoppas allt fixar sig.
Krya på dig!
:love:

  0 kommentarer på "min axel är svullen, jag är handikap"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin