Strand promenad i mörkret och lite regn på...

img_4467 (MMS)

Strand promenad i mörkret och lite regn på det! Ligger nu i förtältet ska borsta gaddarna (tänderna) snart !;) Föresten hur mysigt är det inte när det små regnar lite och man ligger i ett tält eller sitter på altanen? Själv så älskar jag det! Det är ju hur mysigt som helst! :D själv då kära läsare ?:)


  0 kommentarer på "Strand promenad i mörkret och lite regn på..."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin