hallå värme ,hallå norsk, hallå mums.



bara alex vet varför jag gillar denna bild extremt mycket...;)
vill ha tillbaka brännan !



varma dagar,
heta nätter,
inga kalla vindar,
varma kramar,
oförglömiga veckor,
oförglömiga minnen och nätter,
3 dagar i öknen,
ute från allt ,
ute från all civillsation, det var underbart!
levde livet på riktigt, för stunden,
just nu , just då, i den sekunden,
varje var perfekt,
solbränd kropp,
lekfulla nätter,
hopp och bad.
mina livs dar,
kastanje bruna ögon,
2 delade veckor med A,
mysigt och vackert.
kan jag få veckorna tillbaks? trött på slask, is och snö.
varje sekund påminner om dig.

  0 kommentarer på "hallå värme ,hallå norsk, hallå mums."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin