i'm back my darlings!

hej min kära blogg, jag är tillbaka ! hemma , usch ,vill till idre igen med allt härligt och mys mys folk ! :( och åka skidor , farfars hörna, baren, stockholmare, tyskar, gud vet vad! alla små bus, alla mys och tjockis tv kvällar, alla roliga dagar i backen och parken. dem gånger jag åkte in i folk för jag hade för mycket fart... dem gånger jag stog helt stilla på längd skidorna och bara föll ihop. dem gångerna vi körde off pist, kung fu lekarna, discot i idre då vi bara släppte loss och levde livet. vi gjorde allt, jag bryde mig inte ett dug denna vecka när jag gick helt ofixad in på ica, när jag råka åka in i okända personer, när vi stog helt nyktra på borden och dansa som aldrig förr. alla små sekunder, varenda minut, dem personerna , usch vad depress man kan bli utan det!
dit vill jag flytta, där vill jag bo.
en blandning av det bästa.
en blandning av allt på "s" haha!
och franskamän , haha måns och lucas alltså..
ememlias och min fin fina skånska,
vasaloppet,
dvärgskidor,
rushkanan,
snöbollskrig,
miniscouter.

underbara människor , underbar vecka!
en snabb handling av min fin fina och underbara vecka i idre !!
hoppas ni har haft lika underbar och party fylld vecka som jag ;)
bilder kommer senare.

  0 kommentarer på "i'm back my darlings!"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin