hemkommen från mjölby



kom nyss hem från mjölby, var i skogssjön ikväll med lite folk grilla, bada lite, körde kub, åkte gungbräda eller vad det heter, haha sjukt kul! :D  trevlig dag i alla fall, var också en sväng på stan med kära tilda, köpte lite fika bjöd min kära vän också, sen köpte jag två linnen och fick en goodiebag och två bandeau
eller hur det stavas :$ nu ska jag natta mig med att ta en dusch, planera in morgon dagen lite, och plugga lite smått... :( kill me !

puss darlings !

  0 kommentarer på "hemkommen från mjölby"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin