ska nu se film med alex !

GUD VAD JAG SAKNAR MITT LÅNGA HÅR!!! :( :'(  GRÅTER FAN ÖVER DET...
aja, hade super trevlig kväll igår , tack alla! en snygging också.. haha alla vet vem jag menar ;)
nu sitter jag och snackar med E, skulle träffat han och emma ,daniel och anton .. men nej åkte till sjukhuset istället mår inte alls bra :(  får ta det en annan dag , gullepluttar och snyggingen  !;)
nu ska jag se film med alex, min lilla alle balle... haha !
puss!

  0 kommentarer på "ska nu se film med alex !"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin