KOLLA VAD JAG HITTADE


Haha just det, kolla vad jag hittade! Lite mer än ett år sen, ser ni mig? Var inte så länge sen ändå....

Åh förlåt att jag inte har bloggat alls idag. Mått skit rent ut sagt. Hals, näsa, förskyldning, huvud, feber, astman... allt! Blir bara värre... så ska vara hemma i helgen bara och ta det lungt, vila upp mig så jag klara 5 dagar i skolan sen! :)
Imorgon ska jag ha en lite photoshot om jag orkar tänkte jag, spännande va? ;) Fota lite nya bilder, nya bilder till header and so on. Snyggt! Vet inte vad mer jag ska skriva, så vi hörs senare. Love.


  0 kommentarer på "KOLLA VAD JAG HITTADE"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin