WOK AWAY


Efter skolan idag åkte jag hem till lilla Linköping. Mathilda och jag köpte lite mat på wok away och åt hemma hos henne, mumsigt! Sen chilla vi sönder gjorde inte mycket. Åkte hem, köpte lite gott till kvällen med pappsen. Åt, kolla på tv och åt mer. Blalala. Sitter och har en STOR konverssion på facebook om Andre Zuniga, en kille säger att han är bög för han sminkar sig, för man hittar han när man söker på google.. att alla tjejer blir kära i alla killar som är "bögar" i idol. Herregud vilken konverssion säger jag bara! Nu ska jag lunga mig lite i alla fall. Kan ju säga att jag äger ut han... får så ryck på killar som säger att den och den killen är bög, va fan vet du om det om den i frågan inte gått ut med det? Herrgud. Tycker ordet används för ofta, till fel saker and so on...

Ska sova nu, så vi hörs imorgon mina fina!♥

  2 kommentarer på "WOK AWAY"

Postet av: Ida ♥
Har en tävling där du kan vinna en liten goodiebag! Var gärna med men kom ihåg att läs reglerna noga för om du missar något så raderas ditt bidrag!

Lycka till! ♥

http://idahtt.blogg.se/2011/october/tavling.html
2011-10-15, 13:13:40
URL: http://idahtt.blogg.se/
Postet av: Minica
Sv: Okej! Då är det kanske inte bara jag som har otur :P
2011-10-15, 16:28:41
URL: http://minica.favs.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin