frukost på sängen

Hej sötnosar! Vaknade idag och fick frukost på sängen av min kära lillasyster alle balle ♥ hihi söt hon är. Ska smsa min darling också, se om han är vaken och vill ses en stund innan jag åker till Norrköping. Nu sitter jag och funderar på vad jag ska göra tills mina vänner har vaknat och svarat om vilken tid vi ska åka..  ska nog ta en dusch, fräscha upp mig och sådär. Kolla lite på mejlen, leta lite jobb och så.. wish me luck!

  0 kommentarer på "frukost på sängen"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin