i wanna fight for you


osminkad söt tjej!

Hey snygga läsare! Bra med er? Härligt att höra! :) Haha, är på lite konstigt humör... fick ju träffa min plutti tjorv som jag inte hade träffat på 3 dagar? Haha, vi är ju konstiga. Riktigt skön dag måste jag säga, först sjukhuset för lite saker, kom till skolan efter lunch hade engelska och matte riktigt gött. Sen mentor lite snabbt, pratade med uffe våran ena rektor också om val i 2:an, högskoleförberedande och sådär.. Har bestämt mig för länge sen. Jag vet ju vad jag vill bli, jag har mina mål sen minst 10 år tillbaks? Haha, jag är för gullig. Nu ska ge mig fan nå dem också, ger aldrig upp!!! Ska hitta på något nu, fixa naglarna haha de är hemska för en gångs skull... (eller för vara mig då ;) ) sen ska jag sova, lång dag imorgon. Först har jag hantverk +en extra lektion som vart flyttad och vi får ju inte glömma att det är alla ♥ dag ?? ;) Jag ska spendera den med fina vänner i klacken på LHC matchen mot färjestad, pizza och lite bärs hehe. De är kärlek för mig. Räcker gott och väl för mig,  vänner är ju de bästa jag har +min familj! Så kan knappast bli bättre. Men ni får ha det så bra, kanske slänger i ett inlägg med lite shopping om jag inte är för lat. Love

  0 kommentarer på "i wanna fight for you"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin