just give me one last kiss and we never need to se each other more

Hello på er sötisar, är de bra med er? Jag fixade mig lite nyss, ska ta något och käka. Drar nog mig till stan snart också, tänkte sola och handla lite gott innan jag sätter mig på tåget mot Norrköping för ha en girlnigth med mina fina brudar ♥ Sitter och lyssnar på Mattias - Förlåt mig , fattar inte hur han inte kunde gå vidare i lördags??! Låten var ju bra, han sjöng bra, han är snygg * katchiiiiing * men nej vi här i sverige gillar stora gammla morötter istället...
Jaja, vi hörs med mobilblogg under dagen. Love, ha en fin onsdag nu!


  1 kommentarer på "just give me one last kiss and we never need to se each other more"

Postet av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!
Tänkte bara tipsa om min nya tävling :D

http://adaras.se/2012/february/vinn-valfritt-smycke-fran-ninecitrus.html#comment

Hoppas du vill vara med! :) <3
2012-02-22, 22:50:48
URL: http://adaras.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin