filmmys

Hej på er! Varit i bergslussar hela kvällen och spelat minigolf, myst, ätit jordgubbar, drukit champange och haft de trevligt. Nu sitter jag här med Alex och ska välja film, haha inte så lätt. Något tips kanske? :D

Hoppas ni får en trevlig torsdags kväll, nu ska vi mysa till det med bj och godis!
 

  2 kommentarer på "filmmys"

Postet av: Nellie
Vad gott det ser ut snyggis!
2012-07-01, 15:21:10
URL: http://nelliemalm.blogg.se
Postet av: kim
tack så jätte mycket! :D
fyfan vad gott det där ser ut!
2012-07-01, 17:28:19
URL: http://aboutkim.blogg.se

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin