ska gå modell imorgon

Hej! Allt bra med er?:) Med mig känns det bra, lite små nervörs.. ska gå modell imorgon i hageby centrum! Men känns riktigt kul samtidigt också. Men det får ni veta mer om imorgon;)

Kom hem för en stund sen i alla fall har byt om, ska nog åka ner till stan för att sola lite tills imorgon så jag får bruna ben ;) hehe. Hade muntliga nationella idag i engelska idag, gick helt okej! Dagen har rullat på bra och nu när jag är hemma tänkte jag få bort lite gammla rester.. tråkigt. Men måste göras det också. Jaja, vi hörs ikväll nu ska jag äta melis.


  0 kommentarer på "ska gå modell imorgon"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin