nyduschad och fräsh

Nu är jag nyduschad och fräsh! Smörjt in mig med alla dessa krämer som man använder... tycker om min hud ändå, lite bebis kinder haha. Förutom mitt födelsemärke på näsan och att jag är lite mörk runt ögonen. Annars är jag nöjd. När jag kom hem från skolan idag, åt jag mellis (haha så sött de låter!!). Satt igång med lite plugg och skickade även iväg lite mejl om deverse saker till olika människor... spännande! Ska även leta lokal till mars någon gång, 18 års fest med bästi tilda då! Så om någon vet en bra stor lokal, helst centralt, till ett rimligt pris? Kommentera gärna! :)

 
 
 
 
 

  0 kommentarer på "nyduschad och fräsh"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin