Vackra kalla höst

Hej på er! Allt bra med er?:) hade bild första lektionen och då har vi ett grupparbete då vi ska filma en saga med såna där gubbar som de har i pingu av lera vet ni? Jag, Mathilda och Ninni ska göra en julsaga!! Haha bara för vi älskar julen, och den är här snart.. Vill säga om 2 månader och 2 dagar :D Videon kanske kommer upp här sen, vem vet.. Nu ska jag ta tag i lite plugg i alla fall. Mathilda och jag ska även börja med att gymma... Hmm får se hur de går ;)


  0 kommentarer på "Vackra kalla höst"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin