vinterjacka

 
Vill ju ha en ny vinterjacka. En ganska "lagom tjat", inte för lång.. eftersom jag är så kort så vill jag inte att de ska se ut som att de är jacka som är ute och går med mig haha. Hittade ju den perfekta vinterjackan förra året, marinblå, snygg, bra modell, allting.. men köpte den aldrig pga pengar & de aldrig vart någon vinter direkt. Men känner att vinterjacka verkligen kommer behövas detta år + att de är mysigt! Sen är ett måste på en vinterjacka är ju självklart en luva. Förstår mig inte på de som inte har en luva. Visst de kanske tänker att många vill ha mössor, men gör en likadan modell fast med luva då? Tack. Jaja, så studiebidraget rycker väl på vinterjacka...
Men nu ska jag göra någon go och nyttig lunch för sedan dra till gymmet. Puss!

  2 kommentarer på "vinterjacka"

Postet av: saga
hej jag bara undrade vart du har köpt den vita jackan den är såå snygg
2015-11-04, 19:49:03
Postet av: saga
såg att du inte köpt den haha men vart hittade du den?
2015-11-04, 19:50:09

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin