MysOnsdag

 
Hejhej! Hur mår ni? Själv känner jag att livet är helt okej. Rullar på liksom. Skola idag i alla fall, hade bild, nog ett av de bästa ämnena på jorden. Älskar bild. Har de imorgonbitti också, vilket bli min enda lektion för att jag
ska till sjukhuset senare. Wiii, känns lite bra. Ska nog gymma efter det då! Ikväll blir lugnt, ska städa lite smått i rummet, tända lite ljus och se film. MysOnsdag! Helgen blir nog ganska lugn den med, för ska
till Ullared på lördag morgon. Men nu ska jag sätta mig och skissa lite på olika saker.. 

PUSS

  0 kommentarer på "MysOnsdag"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin