Mors dag

 
Hejhej! Allt bra med er? Jag känner bara stress och press, men annars är livet på topp. Har nog bestämt mig för valet inför höst nu också, efter mötet i onsdags är jag ganska säker. Känns dock jobbigt, men det är ett år kvar, så det fixar jag, har ju fortfaranade inspirationen till att sminka eller tycker de är kul att kolla på andra, men känt mig så väderlös sista tiden på allt så har liksom inte haft någon ork/lust till att göra det själv. Sen nej, jag vill inte bli stylist i framtiden. Men jag har ett annat mål och det kommer jag nå, vare sig vad folk säger eller inte. Jag är en vinnarskalle och jag kommer inte ge upp detta. Jaja nu ska  jag sluta prata om det...

Idag var det mors dag i alla fall, firade mamma lite på morgonen hon fick en fin stor skål från green gate, sedan åkte jag iväg för några timmars jobb, mamma och pappa hämtade upp mig sedan för åka mot kusinerna i Rimforsa och fira kusinen som har fyllt 12 år!! Stora dem börjar bli nu, mina små kusiner :') Nu målar jag naglarna, har duschat precis också. Ska väl sova snart. Nu vart allt en lång bok, förlåt. PUSS

  0 kommentarer på "Mors dag"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin