Onsdag 21 maj


Hejhej! Idag var jag uppe med tuppen gör åka till skolan och göra praktiskt sminkprov på Fanny. Gick bra, så är nöjd (då jag planerade i sista sekund innan jag skulle göra det haha). 

Sedan gick vi till Ica köpte gott bröd, vindruvor och jordgubbar. Tog tåget hem till mig, gjorde iordning massa gott. Åt, plugga, åt och solade massor. Snackade och planerade sommaren för hos BB (black bitches) haha töntar vi är med vårt "gäng namn". 
Riktigt bra dag. Pussar. 


P.s fick världens finaste brev och halsband av Fanny på posten idag. Ååhh så fina vänner jag har. Blir så rörd. 

  0 kommentarer på "Onsdag 21 maj"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin