i was never so happy whit you , like iam now.

jag va lycklig då, för ett tag. för en stund. men nu är jag lyckligare än någonsin..

ska ta på mig kläder och fixa mig lite snabbt , sen blir det stan och handla nytt golv och nya tapeter (förhoppningsvis, om jag hittar vill säga..)
underbar fredag med brudarna knarkimami kungen dahl och amanda  riktigt mysigt filmnatt + anden i glaset och då kom karlsson också , bilder kommer sen !
puss på er, love yah guys !(kk)


  0 kommentarer på "i was never so happy whit you , like iam now."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin