it's just fakt of life.

när jag så dig här om dagen, börja jag undra
varför jag tänkte så mycket på dig den dagen efter jag såg dig?
är det för jag saknar det vi hade?
eller för jag helt enkelt inte har kommit över dig, bara försöker intala mig själv?
att jag klarar mig utan dig, vilket jag gör,
men att jag inte saknar dig bara är en lögn?
om jag ska vara ärlig..
så vet jag inte,
ingen aning varför , det vart som det vart, varför jag tänkte på dig så länge den dagen..
varför grät jag inte när du gick?
varför är jag inte säker om jag saknar dig eller det vi hade tillsammans i så kort tid?

  0 kommentarer på "it's just fakt of life."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin