JAG VILL HA VÄRME.


sitter här och har ont i halsen, kan knappt prata/äta eller något. mår illa , men ska käka massa grejer och "mirakelpiller" haha , så hals och allt blir bättre. sen blir det att släppa sig till skolan imorgon , för jag saknar faktiskt dem. förlåt att jag inte kom idag hehe (a)

nu vill jag bara dra i väg , långt härifrån. något varmt, där man kan leva ut, där man kan andas ut, där man inte känner någon.
någon som är på ?


  0 kommentarer på "JAG VILL HA VÄRME."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin