narnia och annat mys.

hej alla söta , sitter nu hos moa kom hem för någon timma sen eller så. sitter och kollar på tv, fixar naglarna, fb och gu vet vad. bloggar och en jevla massa annat.
i alla fall stan var super mysig fika och bio med flickorna. tyvärr så kom inte jenny för vi fick inte tag på gullungen :/ men nu ska jag fortsätta att sociala mig på sms med **** och sen ska jag snacka klart med en om lite problems and so som finns här mellan allt och inget ;)  haha , sweet nu ska jag käka dem kära cheez bollzen också och lite annat mys. ni får ha en så bra kväll? eller natt kanske jag ska säga? haha puss på er, bilder på grejer kommer upp imorgon när jag kommer hem, var lite stressigt idag.

  0 kommentarer på "narnia och annat mys."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin