sitter i ekholmen

firat jul hos min moster och släkt idag, och firade jul igår och 24, jul idagarna 3 haha rush och mys! härligt att träffa släkt och nära och kära, genskap och trevliga grejer. fast nu är jag riktigt trött på all julmat och julgodis... usch! i alla fall ska vara kvar här ett tag till sen ska jag hem , då kommer mina två flickor moa och mathilda hem till mig blir trevligt. vissar vad jag har fått i julklapp imorgon eller något , har inte några bilder på den här. men i alla fall , super nöjd över alla paket!! tack så mycket alla.

nu ska jag spela kort med min syster,moster,mami, mormor, fin fint !

all i relly wanted for christmas ,
was you.
thats wold be perfekt.
i never give more,
i just want you.


  0 kommentarer på "sitter i ekholmen"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin