---


tröjan jag hade sist vi sågs, lukar fortfarande dig.
jag känner hur varm jag vart i kroppen,
hur jag rös och fick ett leende på läpparna.
att inte vart du är gör mitt hjärtat bara bankar mer.
och jag saknar att ha dig här-


  2 kommentarer på "---"

Postet av: Martin The Edge
Hej!



Vilken är den bästa låten (enligt dig) genom tiderna?



Ha en riktigt trevlig kväll!
2010-11-23, 16:51:51
URL: http://edgeman.blogg.se/
Postet av: GUEVACCI
Hellu, hoppas du sover så gott inatt =)
2010-11-23, 21:11:07
URL: http://guevacci.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin