hej jag tycker om sommar?




outfit idag då, ingen fonditon eller så idag så ni får utsäkta bilderna.
men super fin dag i alla fall, på bussen till stan fann jag när jag och brudarna skulle sätta oss , en påse med massa god dricka... haha ja busigt! sen träffa jag min käraste vän natalia super mysigt och trevligt ! snackade om allt och fikade en liten snabbis sen hem. nu ska jag äta middag snart tror jag.


  0 kommentarer på "hej jag tycker om sommar?"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin