det är minus grader i mitt rum, jag fryser ffyfan.. sommar säger jag bara come back.


får bli en bild på ellie och mig från idag , lika korta samma pose.. kan itne bli vackrare tycker jag ;)
tja idag i alla fall, vad död imorse tänkte va hemma men orkade inte så vart att fixa sig och dra till skolan. men missa buss fanders, så fick ta den gulliga skolbussen. hhihi! sen hel go dag i skolan faktiskt, bara att vi hade ett jävla fanders prov i engelska , som gick åt fanders.. åh! ig , kommer fan hamna på iv eller gå om 9;an??? kötta nu då ! aa efter skolan vart det att dra till kh och möte innan vi skulle ta hand om dem små konfermanderna , haha ft kul. ahja skiiiit gött där i alla fall. sen vart det promenad hemåt från ena sidan vstad till nästa 3 km typ? mjao, det sitter fint på fläsket!  nu ska jag käka middag, för har inte käkat något än. sen blir det bara slappa och sega , snacka med något gulligt folk på msn kanske. orkar verkligen inget just nu.

orgetrings prov i vidingsjö skogen imorgon då, okänd skog och grejer...

hmm , kommer jag komma tillbaka tror ni?? mjaa, någon gång i alla fall.
så får se om jag skriver något imorgon ,haha. jag och några hade i alla fall ide att ta med mat också, haha fint !


pecccccccccy and love biatch

  1 kommentarer på "det är minus grader i mitt rum, jag fryser ffyfan.. sommar säger jag bara come back."

Postet av: ellie<3
Fäään va hetaaa! :D<3
2010-09-29, 21:35:21
URL: http://ellieadolfsson.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin