pluggat sen klockan 5, still stupied.


hehe fjortis.. igga :* får bli en bild på mig och jenny sen i vintras tills jag hittar min usb kabel till kameran..
nu har jag pluggat sen klockan 5, eller för det mesta i alla fall. fysiken fattar fortfarande ingeting, börjar med kemi skiten imorgon efter jag vart i stan och lambo, samt träffat släkten lite som kommer hit en snabbis imorgon. men nu ska jag krypa ner i min ur mysiga säng, med mitt täcke som fortfarande luktar gott och är kallt.. älskart* ska va kallt utanpå och varmt inuti, perfekt !  haha, snackar om täcken .. normal jo jag vet;) 
näämen ska faktiskt sova nu, så vi hörs imorgon sötnosar ha det bra !

peeeeecy and lööve biatch

  1 kommentarer på "pluggat sen klockan 5, still stupied."

Postet av: linnéa olsson
det kommer faktiskt från Missäy :)
2010-09-21, 00:05:02
URL: http://laughandlove.devote.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin