sååå bedårande göll1.

det är sant, jag skulle göra vad som helst för slippa välja,
för jag är inte säker , jag vet inte.
men det är mitt liv,
mitt val,
så vad är ditt probelm?? - inte ett skit göll1. so fuck u, känner dig inte. sluta bry dig, ciáo biatch.
löve and pecccy , i know that you love me, i know that you hate me.
you alwaaays care about me , about my life, about the things i do.
bedårande är det faktistk. hahah


  2 kommentarer på "sååå bedårande göll1."

Postet av: Cissi
Trevlig kväll! :)
2010-09-28, 19:36:43
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postet av: liindblaads
haha nej jag e vaken :P

men god natt :D gullis :D <3
2010-09-28, 20:29:04
URL: http://liindblaads.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin