bilder från april..



åååh vad jag vill ha tillbaka sommaren , fast bilderna är ju från april.. (därför jag är så vit...)
nu har jag i alla fall fixat mig tagit på mig kläder , ska gå ner till felicia snart. sen hämtar matilda och hennes mamma oss, så får vi skjus till valla backen. sen ska vi bli bortrööövade där .. haha lärarna vill inte ha kvar 9;orna längre. men kommer nog tillbaka får vi hoppas på!;) nu ska jag käka ,ha det bra sötnosar!

peeeeeecy and love babes


  2 kommentarer på "bilder från april.."

Postet av: emma och bea
Var med att tävla om längre ögonfransar!! (Neulash)



/ Emma och Bea!
2010-09-30, 10:48:24
URL: http://tjugotredje.blogg.se/
Postet av: lucke
sv; Tack! Följ gärna min blogg på bloglovin. KRAM
2010-09-30, 21:00:59
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin