det är komplicerat

skolan var helt okej idag. drog hem till moa efter skolan , färgade emmas hår.. blondt! fast jag åkte hem ganska tidigt chillade ,plugga lite. sen gjorde även vi sushi :love: :D sen har jag bara haft anmäll mysig kväll med min kära familj. sitter och funderar på vad jag ska göra imorgon, vet inte om jag är fest sugen, vara med vännerna, eller bara hemma med släkt och familj ? hmm.. tror jag ska till sixtorp men inget säkert! för måste även göra lite försenade uppsatser och sådant :( inte bra! ska skötta mig nu.. :)


sitter i alla fall och kollar på tusentals utav skor och väskor... kärlek!

  0 kommentarer på "det är komplicerat"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin