BABY DET SPELAR INGEN ROLL


min frukost imorse haha! en banan och vatten nyttigt de där... plus 2 bitar kvar från helgens choklad. nja gick faktiskt och köpte "frukost" sen ;)

Dagen börja med hantverk hade lektion i färger om vad som passar till ögon, hur man framhäver och så vidare, skit kul faktiskt! Sen hade vi plusset, då vi inte hade något att göra, så vart mentor tid. Sen hantverk igen, då vi fick göra lite teori om huden, piggment, vad som är bra, vitaminer som kroppen måste ha och lite sådant.
Slutade ganska tidigt så vart ganska tidig lunch också, efter lunch vart hantverk igen.
Sedan kötta vi idrott !! Haha sååå jävla kul :D

tänkte blogga lite idag, för det har jag varit dålig på i helgen ;)
Får ju i alla fall min KÄRA Macbook dator imorgon !!! :love: :love:

Ska fixa lite som bloggar mer snart.

  0 kommentarer på "BABY DET SPELAR INGEN ROLL"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin