det bästa för ditt hår ♥



Rekomenderar dem här prudrukterna starkt! Det gör magi med ditt hår om det är slitet, torrt och tråkigt!

Gör så här..

* Ta Shampoot x2 (ger bättre effekt, håret blir mer fräsht) Skölj ur i mellan åt omgångarna alltså! sedan..

* Sedan Conditioner. Skölj ur..

* Liss extreme. (håret blir skilke, vill jag lova!!)

* Sedan inpackning från Elvital. Den är helt fantastik! Använd den extra lång stund, varför inte 1 timma? eller medans du äter/städar eller något liknande? eller till och med bloggar? ;) 
Sedan skölj ur och låt torka!

Håret blir silkeslet och fräsht! Awesome hu?

  0 kommentarer på "det bästa för ditt hår ♥"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin