DU VAR INTE DEN RÄTTA


Amezing dag i skolan idag! Börjar gilla att gå i skolan nu faktiskt.. haha :D
Imorgon ska vi i alla fall ha mera hantverk och även idrott i folkparken, haha, skulle ha på world class men eftersom det inte är så kallt ute än så ska vi ha ute!
Efter skolan tog vi som vanligt pedeln, tjejerna gick av en hålplats förre mig, sen jag en mil senare...
Gick hem i regnet, sååååå mysigt ;) Bytte till mysisar och bakade bullar med felicia, kom hem för ett tag sen så vi har kollat tv och käkat ny bakta bullar med mjölk :D :thumbup:

Puss raringar!

  0 kommentarer på "DU VAR INTE DEN RÄTTA"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin