sitter nu i skolan och plippar

God morgon på er ! Mår ni bra , sovit gott ? ;) Sitter i skolan nu, vi kom lite sent som vanligt eftersom tågen är sena som vanligt. Jävla tåg! Vi fick sitta och "plippa" lite sålänge medans vi skulle installera ett skriv/ord program. Så tänkte passa på att blogga lite :)
Idag  har vi ju projekt dag (samt imorgon och fredag) så vi ska lära oss om datorn och fixa portfolio och lite annat. Så det blir nice :D
Detsutom är jag så jävlans hunrig också !! Åt havregrynsgröt imorse ju, men nejnej.. min mage vill ha mera ;)
Bloggar mer senare, ha en bra dag!
Puss

  0 kommentarer på "sitter nu i skolan och plippar"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin