uppskatta livet mera

när saker kommer omkring. upptäcker man, att man kanske skulle ha uppskattat saker och ting lite mera. att livet kan ta slut när som helst. att vad som helst kan hända. när och var som helst.
det skrämmer mig. jag är rädd. jag vill finnas där för mina vänner, min familj, alla dem nära.
jag tänker på alla som förlorat någon. hur jobbigt och tufft. det går inte ens att tänka om man inte varit med om det själv. oförstårligt! så svårt att förstå ibland varför man lever, när man ändå ska dö. varför solen lyser ,fastän det blir månen kommer så snabbt inpå.
jag oroar mig för mycket just nu för visa saker kanske. svårt att välja. svårt att bestämma. det är livsval, endel.





Lucas, du får bli frisk snart. det har gått för lång tid. jag tänker på dig så mycket. jag är orolig. du får inte försvinna. kom hem snart!! forsätt kämpa. saknar dig.

  0 kommentarer på "uppskatta livet mera"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin