det var då, jag lever i nuet.

käkat lite precis.. mår fortfarande sådär , så vart ingen skola. men ska ta mig till skolan imorgon även om jag är dödlig tror jag, så tråkigt att sitta hemma hela dagarna. ska i alla fall på ledarutbildnings grej ikväll, trevligt! sen måste jag få tag i emma algebrant också, så hon och jag kan planera lektionen till imorgon.. spännande!  designen är lite fel och huller om buller fked up just nu, men ska fixa det.
det viktigaste är ju att ni kan läsa min underbara blogg eller hur? ;)  hahha!

  0 kommentarer på "det var då, jag lever i nuet."


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin