jag har värdens finaste vänner ♥


haha, bara för jag älskar bilden !! :love:

kom hem för ett tag sen, lämnade lilla tilda på station. moa åkte med tåget innan. fan va gulliga vänner jag har, dem kom med pizza och cheez bollz som jag älskar!! och chips, ost ,läsk, och massa gott!! hihi så gulliga :love: , sen satt vi och dampa, skratta, fixa håret, prata om allt.. mathilda och jag fixa klädval senare, så imorgon blir det mina begia byxor jag köpte och ett linne med en tröja från bikbok tror jag? med mina älsklings skor !! - man kan inte göra annat än att älska älska älska dem :D :D :love: 

nu ska jag käka , eller min papi och mami vill det, inte speciellt hunrig.. men ska väl dricka lite oboy i alla fall, min drog på vintern (a)  hihi! sen ska jag se lite film , i rymden finns inga känslor och massa annat kul.

imorgon drar jag och brudarna till stan tror jag, skulle fixa lite , sen ska jag köpa naglar och sola. fin fint! sen sover jag oss min moa , för vi ska på jb på tisdagen... nervörst !! :O

  0 kommentarer på "jag har värdens finaste vänner ♥"


Skriv en kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-post:

Bloggadress:

Kommentar:




Victoria Cato

  • En 19 årig tjej ifrån Linköping. Som älskar att inspirera och sprida glädje. Spontan, glad och älskar att träffa nya människor. Bor i en walk in closet, haha.

    Här kommer du få läsa om shopping, fest och träning. Det bästa jag vet är att resa. Jag är målinriktad, postiv och ger sällan upp.

    Följ mig även på twitter & instagram @victoriacato heter jag där!

    Kontakt: [email protected]



    Follow on Bloglovin